Kızlar bebeğim 15 günlük kolik bebek. Yarım saatte bir uyanıyor zor dalıyor geri. Herseye ağlıyor zaten. Göğüsümde emerken uyuyor yerine koyuyorum uyanıyor. Sğrekli memede tutmaktan hem yoruldum hem göğüslerim acıdı. Anason ve papatya cayını kendim içsem benden bebeğe gecip uykusunu getirir mi veya farklı bi yol biliyor musunuz