Masal61 evet canım duydum kızım 10 aylıkken hastanede yattık yanimizdaki 4 aylık bebeğin annesine bebek dogmadn kız demişler doğumuna son haftalarda erkek olduğunu sylemisler bebeğim pipisi vardı yalnz genital bölgenin içindeydi testisleri felan herşey varmış ondan dolayı iki ameliyat olması gerekirmiş zor bir süreç doktor hormonları ilerde ne gösterir bilinmez siz şuan bilinçli bir annesiniz herşey olabilir demiş yani şuan erkek testisleri var ama ameliyat olması gerkiyo 1 yaşında o bölgenin düzelmesi için ama ilerde büyüyünce hisleri kız olabilirmiş demis