zeliihaaa Ebrulig benim prenses iki hafta öncesine kadar gündüz 2 yada 3 kez uyuşur şimdi sadece bir saat ama gece full uyuyor
zeliihaaa Ebrulig keşke cabım bende gece uyuduğum için gün içerisinde onla sağlıklı ilgileniyorum darısı size inşallah
Mirayimran Ebrulig benimkide öyleydi ben ondan çok ağlardım o zamanlar ama düzene giriyor yani şimdi daha küçük ya o yüzden biz 5 ay elektrik süpürge sesiyle uyuduk ve davlumbaz sesi mesela ☺️
Derin1509 Ebrulig benim kızım da 4 aylık ama. Doğduğundan beri uykuyu sevmiyor gündüz uykusu yok gibi bişey uyusada 10 15 dakika ya uyur ya uyumaz. Düzene girer dedikce daha da sarpa sardık eşimde diyor bebek dediğin uyur bu bizimle kalkıyor bizimle yatıyor nasıl bebek:)
Ebrulig Derin1509 ya benim daha fazla uykuya ihtiyacım var ya😢 Koysan her saat uyuyabilme becerisine sahibim ama kızım yok uyumuyor bugün 2 aşısı oldu, uyku yapar dediler yok uyumuyor. Calpol verdim azıcık yine de feryat figan ağlıyor😩😩😩
Derin1509 Ebrulig ah aşılar ah bizde geçen hafta olduk huysuzluk zirvedeydi uyumaz benimki de asla ası günleri 10 cocuktan 2si huysuz olurmuş o 2 taneden biri benim bıcırık kızım 😁