Goktugveannesii Oğlum aşırı huysuz emmek istemiyor uyumuyor çok az uyuyor çok yoruldum sütüm kesilecek diye korkuyorum sağsam mı biberonla arada versen mi tecrübeli analar yardım edinnnn
Pera121020 Goktugveannesii sanırım 4.atak yasıyoruz biz de 3 ay 10 günlüğüz biberon reddi ogleden sonraki uykulara direnme huysuzluk hat safhada 🤦🏻♀️
Pera121020 Goktugveannesii benimki sadece mama alıyor biberon redd de oluyor yani anlayacagınız sagıp bıberon denersenız yıne aynı sey olabılır mi acaba 🧐
gamzeyildirim35 Goktugveannesii bence sagip vermek belli bir zaman sonra sütünüzun iyice azalmasına neden olur doktorlar sütü artiran şeyin çocuğun meme ile temas kurması ile olduğunu söylüyorlar emdirdikce artar üzülmeyin
gamzeyildirim35 Goktugveannesii yani benim başıma gelmedi bir tecrubem yok açıkçasi ama belli bir süre sonra sadece sagarsaniz sütünüz azalır onu biliyorum birde biberona alışınca da meme reddi fazla oluyormuş. Belki geçici bir durumdur biraz sakin kalmaya çalışın bazen anı kurtarmak için bulduğumuz çözümler bizim için ilerleyen dönemlerde daha da çıkmaza sokabiliyor.
Betulal Bizimkide öyleydi 5 saat falan emmedi. Emzirmeye çalıştığımda çok huysuz oldu, ağlamaya başlıyordu. Parmağımı verdim biraz emdi yavaş yavaş göğsüme yanaştırdım emdi. Değişik pozisyon deneyin. Ayakta emiyordu benimki bir ara şuan 5 buçuk aylık
Goktugveannesii Betulal ne zaman düzeldi napim ben elimden ne gelie nasıl yol izleyim cidden ihtiyacım var
Aselask34 Goktugveannesii 3 ay 1 günlüğüz 4 gündür aynı sorunları yaşıyoruz malesef🤷♀️Yorgunluktan başımın ağrısı kesilmiyor umarım kısa sürer bu atak denen şey😒
Aselask34 Goktugveannesii emziriyorum sadece artı biz alerjik bir bebeğiz süt ve süt ürünlerine alerjimiz var 20 günlüktü diyete başladığımızda yediklerimede mecburen dikkat ediyorum ama gaz şikayeti bir türlü geçmiyor bu nedenlede memeyi reddediyor ayakta hoplaya zıplaya tutturuyorum sakinleştiğinde oturabiliyorum emzirirken🤷♀️
Xyz1234 Goktugveannesii en kötüsü sağıp vermek biberon alıştı mı sizi daha hiç tutmaz geçici olduğunu düşünün ve sabredin derim benim kızım da 3 aylık aynı sorunları yaşıyorum
Goktugveannesii Aselask34 bizde de süt ürünleri ile diyetteyiz gaz problemi biraz rahatladım çok şükür bazen bede dikkat dağıtarak emzirmeye çalışıyorum
Sumeyyebaglan 3 ay 21 günden merhaba🤦♀️ 1 haftadır mahvoldum ne meme ne mama ne uyku her şey zorlaaaa😓
Hazel12 Sumeyyebaglan birden mi başlıyor böyle davranmaları benim kızım 3 ay 10 günlük ne zaman başlıyor atak, illa oluyor mu
Goktugveannesii Sumeyyebaglan çok mu uzun sürüyor acaba hiç hafifletmek olmuyor mu bi rahatlama falan 🙄🙄
Sumeyyebaglan Hazel12 valla bilmiyorum canım bizim her şey normalken birden oldu bebekten bebeğe değişiyodur belki yaa