Cheerfulmom yaa bende aldım 4moms daha doğrusu eşim zorla aldı büyük kızıma almıstık bueksik kalmsn dedi. Ama o bozulmustu arkadaslara vermiştik büyük kızı binmiş bozmustu. Benm kızımda ilk doğsuyu hafta cok sevdi 4momsu bir dahada binnedi desem yeridir bundada pek hayrı dokuncanı sanmıyorum. O dediğinz seyden alsam evde kalablık yaparmı bide işe yaramazsa off kafamda deli sorular