Kızlar oğlum 6 aylık beni görmeyince son bikaç gündür avaz avaz ağlıyor(emzirmiyorum 1.ayında sütüm kesildi) 6.ayda bebekler annelerini göremeyince yok olduklarını sanıyormuş diye okudum. Mesela yemek yaparken mama sandalyesine koyayım arkasındayken 2 sn görmeyince ağlıyor, oyun halısında, beşikte dönence izlerken mümkünatı yok oyalanmıyor kanguruyla iş yapmam çok zor ne yaptınızdan ziyade bu ne zaman bitiyor? Salı günü 6.ay aşılarını oldu ondan beri böyle huzursuz ve iştahsız ama 6.ay atağı mı bu yoksa aşıdan mı bilmiyorum kafayı sıyırcam. Geceleri çığlık çığlığa uyanıyor uykuları rezalet yaşsyan var mı