Derinay günde 1,5-2 litre kimyon çayı içerseniz ancak sütünüzden geçip bebeğinize fayda eder. O kadar içeninizi tavsiye etmem, kimyon şeker düşürür. Ben yeterki gazı gitsin diye denedim, kendim fenalaştım😁 doktorum 15 günlük olduktan sonra günde 1 kez 1-2 çay kaşığı verebileceğimi söylemişti. 7 ay gaz sancısı çektiğimiz için ben ayı büyüdükçe arttırmıştım.