Benim bebeğim de bugün tam 4 aylık oldu 🤗 sanırım atak dönemindeyiz. Hep bir huzursuzluk ve mutsuzluk var maalesef.. Emerek beslendiği için miktarını bilmiyorum ama kilosu iyi çok şükür. 3,5 saatte 1 emiyor. 2 saat uyanık 1,5 saat uyku şeklinde salayarak düzene sokmaya çalışıyoruz. Her uykudan önce de emerek uykuys dalıyor onu emmeden saymıyorum 😄 emzik kesinlikle almıyor 🤦🏻♀️ Eğer sallamasak yarım saatte uyanıyor ama çok mızmız oluyor. Akşam da 9-10 arası gece uykusuna yatıp, abartısız saat başı emmeye kalkıp😄 sabah 8.30 gibi uyanıyoruuuz 😊