Kızımın 1. Yaşı tam pandeminin yoğun zamanına geldiği için doğum günü kutlayamadım. Nisanda 2 yaşına gireceğiz insallah aile arasında güzel bir doğum günü yapmak istiyorum hava güzel olursa bahçede, olmazsa salonda. Neyse sorum şu ki çocuğuna doğum günü yapan annelerim malzemeleri topluca nereden aldınız memnun kaldınız mı? Nasıl bir konsept yapabilirim hiç anlamıyorum bu kutlama vs işlerinden. Fikirlerinize açım