Kaderkurtbeyy Hanımlar yeni normal doğum yaptım ve dikişlerim kaşınıyor sızlıyor ve batma hissi var bu nedir anlamadım ?
Busegokce Kaderkurtbeyy İyilestiginj gösterir. Benim de 15 gün sonrasında tamamen iyilesmisti. Kuru tutun sürekli. Duştan sonra falan fön makinası tutun🙏🏻
Cappon İyileşiyor kuzum korkma ben batikonla günde bı kere pansuman yapıyodum çabuk iyileşsin diye zaten 1 2 haftaya taharetlenirken farkedersin düştüğünü 😊
Cappon Kaderkurtbeyy ya eline gelir ya da çamaşırında görürsün kuzum resmen ip görürsün anlarsın o zaman
Cappon Kaderkurtbeyy kesinlikle çok kasiliyodum ben hareket ederken duşta tuvalette falan ama düştükçe rahatliyosun zaten hepsi peşpeşe dusuyo yani benim öyle oldu 😊