Daphnemom hayırlı işler diliyorum şimdiden :) oğlum da yay yükseleni de yay 15 aylığız kurudum resmen :) çok aktifler , herşeyi merak ediyorlar çok güleç sevimli herkese sevgi veriyorlar adeta ama özgür bırak herşeyi keşfetmesine izin ver .. hayırı çok az kullan yani ona zarar vercek şeyler için kullan o kelimeyi hayata bağlı mutlu çocuklar oluyorlar tecrübem şimdilik bu kadar :)