Merhaba canım benim bebeğim de öyleydi, emzirme danışmanından tavsiye almıştım. Su dolu küvetinin içine bebeğin kollarını müslin kundak şeklinde sarıp ayaklarından yavaşca suyun içine sok ve yavaş yavaş yüzdür. Kolları açık oldugu için korkularından ağlıyorlarmış. 😄 ben ilk denememde hiç ağlamadıgını görünce şok olmuştm. Bi kaç kez böyle yıkayınca alışıyorlar zaten. Güzelce kollarını sar, su dolu küvetine yavaşca yatır ve yüzdür ileri geri. Biraz da sevgi dolu sözcükler ve gözlerine bak buradayım de. En son aşamada suyu yavaşça vucuduna maşrapa ile dök, en son da başını ve yüzünü yıka. Sonucu da bana bildir 😄 bide her banyo sonrası emzir yani ödülü olsun mutlaka 😊
Ç