Oğlum 20 aylık kızlar, konuşmuyor malesef. Aslında sürekli konuşup kitap okuyup şarkı söyleyip herşeyi tekrar ediyorum. Ama mesela su istediği zaman suluğunu getirip elimi açıp avucuma koyuyor, meyve istediği zaman beni elimden tutup kaldırıp arkamdan iktirip meyve sepetine götürüyor. Oyuncak istediği zaman da aynı şekilde. Parmağıyla işaret de etmiyor. Acaba ben mi leb demeden leblebiyi önüne koydum? Yoksa bir sorun mu var? 😔 baba,mama, baba gel, meme arada da kendi adını söylüyor. 18.ay kontrolünde doktorumuz bir problem olmadığını söyledi. Ama yinede çok endişeleniyorum.