Merhaba Hanımlar bugün Bebeğimin doktora götürdüm Öksürük hapşırık hirlama şikayetiyle Bir de kusması vardı kusması daha önceden de vardı da gaviscon vermişti faydasını görmedim ama ilaca devam et dedi üşütmüş olduğunu söyledi ilaç yazmadı küçük olduğu için 2 aylık olduğu için anne sütü ona ilaç olacağını söyledi mama artı anne sütü olarak devam ediyorum kilo alımında problem var az kilo alıyor Reflüden şüphelendiği için Gaviscon vermişti ama faydasını görmediğimiz söylediğim için idrar tahlili istedi iltihaptan şüphelendiği için ama ben iltihap olduğunu sanmıyorum ama çıkacağını yaptıramıyorum bezini çıkardığım zaman çişini yapmıyor Biz dediğin zaman birkaç süre geçtikten sonra yapıyor bezine Siz de böyle bir durum yaşadığımız mı sana kilo alımına devam eder geçeceğim şu an 3 kilo 920 gram 2 haftaya 4 buçuk kilo olması lazım dua edin lütfen😔😔😔