iklima_1234 canım geçmiş olsun
kızım şuan 20 aylık 8 aylıkken kabız oldu. Dr ımız pek üzerinde durmadı anlamadım🙁9 ay kontrolünde ama ben nasıl dikkat ediyorum kuru meyveler lifli yiyecekler bal kabağı yoğurt probiyotikler falan neyse zamanla düzeldi. fonksiyonel kabızlıkmış çok araştırdım kız çocuklarında daha çok görülüyormuş.altta yatan bir sağlık sorunu yokmuş ama tedavısı de uzun zaman alıyormuş
Hala emziriyorum kızımı yediğime bende dikkat ederim balık et sebze meyve bol su tüketirim ama yemekleri sızma zeytinyağ köy tereyağ kullanırım abur cubur vermem buna rağmen geçen gün sert dışkılama yaptı Dedim başa sardık neden oldu diye kafa yordum 😨😁bir süre suyunu da bebek suyu kullanıyorum sık sık zorla da olsa veriyorum
Kan testi yaptırdınız mı kan değerleri nasıl aceba