Mucizelerimm Kızlar bildiğiniz su kusuyor yatagı bile su gibi oluyor mamayı değil su kusuyor acı su oldugunu düşünüyorum çünkü çok ağlıyor kusunca doktora götürdüm gaviscon verdi ama hiç etki etmiyor basına gelen oldumu ?
ADT Mucizelerimm evet su oluyodu özellikle üşüdüğü zamanlar acı oluyo sanırım bebeğim ağlıyo yüzü değişiyordu geçti çok şükür
Ruzgarcan Kaç aylık canım ? Benim bebeğimde ilk aylar çok su kusuyordu ama doktora felan götürmedim şimdi ise dişi geliyor diye salya akıyor hep