Yaklaşık 6 ay önce tahlil yaptırdım çok şükür kötü bir şey yok her şey normal değerinde fakat bende obsesif bozukluk var hastalık takintililigi içim huzursuz ediyor yine yaptır diye ama belirgin bir rahatsızlık yok genel şeyler zaten anneler olarak hep uykusuz yorgunuz normal bir durum ama takintililik var iste 😬🙄