Merhabalar; bebeğim 5 aylık ve çoklu besin alerjisi teşhisi kondu. Deri testinde yumurta beyazı, sarısı ve fındığa alerjimiz çıktı. İlk olarak süt ürünleri, yumurta, birçok meyve, kuruyemiş, hamurişi, paketli gıda, tahin, susam, kakao diyetine girdik. Ancak 1 hafta sonra ilk defa kanlı kaka yaptı ve bu sebeple buğday, ıspanak, muz, dana eti, tavuk, balık ve domatesi de kestik. Sormak istediğim ne kadar sürede tam olarak neye alerjisi olduğunu buldunuz bebeklerinizde ve anne sütünde herhangi bir azalma meydana geldi mi? Ben kalsiyum takviyesine başladım ama bir korku da var tabi sütüm azalır mı diye. Yaşayan anneler deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Birde ek gıda sürecine nasıl başladınız?