Zehrabaysan atak dönemine girmişsiniz. Allah sabir versin. Meme reddi, uyku gerilemeleri, uyuturken çığlık çığlığa bağırma, sürekli kucak isteği, keyifsizlik, anneye aşırı düşkünlük, uyku sırasında sanki gaz sancısı çeker gibi kıvranma, gündüz uykularının yarım saate 40 dakikaya düşmesi gibi sıkıntılar yaşanıyor bu dönemde. Hepsi normal. Bebeginiz artık cevreyi keşfediyor. Diğer her seyi de reddediyor. Tek tavsiyem bol bol gezdirin özellikle bebek arabası ile gezdirmek merak duygularına cok iyi geliyor. Tabii havalar soğuk, bu imkandan faydalanmanız da zor, dedigim gibi sabredin gececek inanin. Sadece biraz uzun bir atak bu 4. Ay atağı ama bitecek inşalalh