BuseKeremBuglem Kızım 4 aylık biberon reddi yaşıyoruz 1 aydır bu durumu yaşadınız mı hamgi biberonu kullandınız nasıl geçti bu durum yardımcı olur musunuz ?
Medusafer BuseKeremBuglem Philips avent kullaniyor benim kizim doğduğundan beri çok heves edip başka bir suru biberon aldım sadece onu kullaniyor
Mom62636362 BuseKeremBuglem nuk kullanıyorduk normalde. Biberon reddi oldu bebeklerimden birisinde.. Philips avent ile içiyor 2-3 haftadır, kabul etmiyor başka markaları
Cgur BuseKeremBuglem bende tomee tipee var daha kullanmadık ama kolik için olanından aldım belki fikir olur.
Selin-34 BuseKeremBuglem benimde kızım 46 gün emmediği için sütümü sağıp verdim ve o süreçte Philips avent kullandık çok memnun kaldım
BuseKeremBuglem Medusafer bize onu kullanıyoruz ilk zamanlar güzel alıyordu biberonu ama 1 aydır zor alıyor
BuseKeremBuglem Mom62636362 bizde avent kullanıyoruz ama ben başlığını chicconun takmıştım ondan mı acaba
Mom62636362 BuseKeremBuglem farklı başlık takınca akış değişiyor canım. Mesela hem plastik hem de cam nuk var bende, ikisinin başlığını değiştirerek taktık bir keresinde, olmadı yani içemedi çocuklar
BuseKeremBuglem Cgur tomme tippe de aldım onu da kabul etmedi sanırım aventin başlığını değiştirdiğim için kabul etmiyor😄
BuseKeremBuglem Selin-34 aventten bende çok memnunum ama başlığını chicco taktığım için ayırıyor galiba