Merhaba arkadaşlar, bir süredir prima Premium Care kullanıyorum. Zaman zaman bebeğimin bezle temas ettiği kısımlarında nem hissediyordum. Ancak bugün alt değiştirdikten sonra bezi yere bıraktım ve bezi aldıktan yerin ıslak olduğunu gördüm. Altını değiştireli 3 saat olmuştu. Kısacası bez kenarlardan değil direkt pamuklu kısmından sizdiriyor. Bu problemi yaşayan oldu mu? Farklı markalar denedim bunun dokusundan memnun kalmıştım halbuki 🤷♀️