Aynrylmz Bebeğim yürüme dönemindeyken düştü yeni 1 yaşına girdi daha sonrasında korktu hiç ayakta durmak istemiyor koltuk kenarlarından tutunup gidiyo ama ayakta durmuyo çok korkuyo nasıl yenebiliriz bilgilerinize ihtiyacım var lütfen
Dunyamsensn2008 Aynrylmz Bence şuan siz üstüne gitmeyin zamanla düzelir korkmuş eğer yürümesi için sürekli bir baskı olursa hiç yürümek istemeye istemeyebilir.Yegenimde geç yürüdü korkmuştu diye baskı yapınca daha ters tepiyir.
Efe123456 Aynrylmz cnm bende aynı durumu iki hafta önce yaşadım yürürken yere düştü ve o an elleriyle sobayı tutu ondan sonra korktu yürümedi sn yürütmeye çalışma kendi yavaş yavaş yürümeye başlar oğlum gene yürümeye başladı yavaş yavaş çok şükür
Efe123456 Aynrylmz cnm vallaha yürütmeye çalıştık 1 2 kere baktım yürümüyor hemen yere oturuyor kendi haline bıraktım cnm zamanla kendi yürür