Kızlar oğlum 13 aylık ve yaklaşık 6 aydır kabızlıkla uğraşıyoruz. Dün çocuk cerrahisine bile gittik şükür bir hastalığı yok. Bugün kahvaltı yaparken her zamanki gibi ayaklarını kendine çekip ıkınıyordu. Kahvaltı bitti yarım saat sonra oğlumu lazımlığa oturttum. Ve 6-7 dakika sonra kakasını yaptı. İşe yarayacağını hiç düşünmemiştim. Eğer bebeğiniz oturabilecek aya geldiyse mutlaka deneyin.