Kızlar tadımlara başladık biz. bebeğim huzursuz değil bir sıkıntısı da var gibi durmuyor normal yani neşesi felan. ama 2 gün kaka yapmadı bugün yaptı ve katı hiç önceki kakaları gibi değil. başına gelen var mı normal mi? Kabız mı oldu öyleyse ağlayıp huzursuzlanmaz mı? Yardım lütfen.