Selimom Banyo yaptıktan sonra uykusu 3 saati geçen bebek yemek yemesi için uyandırılmalı mı henüz 2 aylık şekeri düşer diye korkuyorum
Tgbylmz7 Selimom bencede uyandırmayın acıktığında mırıl mırıl ediyo zaten çok ağlamadan al hatta emzirip hemen yeniden uykusuna devam etsin
Dzehra Selimom hayır uyandirmayin. Bu kural ilk 15 gün sarılık olmaması için geçerlidir. Bebeğinizi ne zaman isterse o zaman emzirin bırakın dinlensin
FatmaAhmet Eifnrkly benim bebeğim de geceleri 3 gibi uyuyor sabah 8 bucuk 9 gibi kalkıyor bu süreçte hiç kalkmıyor gece uyumadan baya güzel emiyor sizce uyandırmalımıyım? 54 günlük oldu bu arada
Dzehra FatmaAhmet 3 saate bir doyurmak ilk 15 gün sarılık olmaması için gereklidir. Açıksa zaten uyanır rahatını hiç bozmayın bebeginizin sanslisiniz güzel düzen tutturmuş maşallah.
MaviKelebek Bence uyandırma uyku da çok önemli zaten acıkınca uyanır uykusunu bölmek bana çok da doğru gelmiyor açıkçası uyku da büyümesi için gerekli