11 ay 13. Günden merhaba belki hatırlarsınız bizim çıkamayan dişlerimizi 😌 Okadar mutluyum ki 1 aydır hiç uyutmamasına rağmen yine de şüküüürrr. Burda bi arkadaş d vitamini eksikliğide gecikmesine sebep oluyo demişti bende uzun zamandır kullanmıyordum ta ki 10 gün öncesine kadar yeniden düzenli başlamıştım belki de kullandıktan sonra mı patladı gerçekten bumuydu? Neyse oooohhh diyorum 