Naciye35 Bebeğim henüz 7 günlük ve 2 gündür gözlerinde çapak oluştu ne yapmam gerekiyor ağlamadan gözlerini açamıyor cok üzülüyorum :( başına gelen arkadaşlarımız yazarsa cok mutlu olurum yardımınızı bekliyorum :(
Asafbugra Naciye35 pamukla soğuk çay uygulardim ellerinizi yıkayın içten dışa doğru silin 1 2 defa her gün yapın noyle geçti
Kbrnr Naciye35 ılık bi suyla sil ama masaj yap göz pınarlarına göz yaşı tıkanıklığı oluyo bizimde tek gözümüzde oldu masajla geçti internet bakabilirsin videolarına sütle falan silme bakteri üretir gözde
Gizemsydr Naciye35 gozlerinin yanına masaj var youtubeda var ordan bakabilirsin benim oğlumunda olmuştu doktor masaj yap demişti bide sütumu pamukla islattim sürekli sildim doktora sordum yapabilirsin demisti 3 4 gün sonra gecmisti
Naciye35 Asafbugra sütümle yumuşatıp üstünden cayla sildim dün temizlendi bugün Gene devam edince gözlerini acamadığını gorunce cok üzüldüm :(
Baturahmet Naciye35 bizde de oldu bir kaç gün pamuga sutumu akıtıp sildim geçmedi pamuğa soğuk cayın deminden döktüm sildim bir anda geçirdi
metehanmom_ Naciye35 biz göz muayenesine gidince damla verdi çapaklanma olursa kullan evde bulunsun demişti canım
Mom0982 Naciye35 canım göz kanalları tıkalı oluyor ondan olmustur.gözünden burnuna doğru elinle masaj yap geçer
Naciye35 Mom0982 bunu ebede soylemisti doğumdan sonra bunun için miymis 😯 bilmiyodum ki o yüzden yapmadım hic 🤦♀️ cok sagolun 🙏
Naciye35 Mom0982 lohusa olduğumdan kaynanam yanimda kalıyor 2 gündür çayla siliyor ve engel olamıyorum bende bisey olcak diye korkuyorum ama yapıp tavsiye edenler olmus ondan biraz içim soğudu 😔