Mom064 bende taktırdığm ilk gün çok yoğun kasık ağrım olmuştu ama o gün sürmüştü ertesi güne birşey kalmamıştı bir başka arkadaşım taktırdığı zaman çok ağrısı olmuş iki üç gün geçmemiş muayene gidince doktor spirali görememiş taktırdığı gün kaymış meğerse rahminin arkasına gitmiş ameliyatla çıkarabildiler yalnıZca