Hazalm Kızlar kızm 9,5 aylık be yurutmeye calıstryrm elımle dün kayınvaledm bir ayağı içe dogru basıyor yuruturkn ortopedı doktoruna götürün ona göre ayakkabı verırler dedi böyle durum yasayan bilgisi olan var mı
Kubras İçe basmasını bilmiyorum ama örümcek kullandınız mu alt komşunun çocuğuda içe basıyordu örümcek kullanmışlardı çarpıktı biraz ama yaşından sonra düzeldi normal şimdi. Ortopedik ayakkabıyıda her doktor önermiyor kullanmaman daha iyi