Gorkemkc Gokcen_26 lansinoh manuel var elimde çok az kullandım poşetli açılmamış göğüs pedi ve süt saklama poşetleride var
Beyzard Damla93 kac tl uygun fiyatli ise ben almayi dusunebilirim 6 ay oldu sutten keseli ama sutum geliyor belki artar mamalarina katarim
Med Gokcen_26 ben manuel kullanıyorum 80 tl ye almıştım. Çalışıyormuşsunuz elektrikli tercih etmişsiniz,uygun diyince bende durumunuz yok sandım manuel önerecektim 😑 150,200 tl ye zaten sıfır ürünler var eczanede.
Inanc1106 Gokcen_26 lansınoh ikili elektrikli var benim elimde hiç kullanmadım bi kez denedik o kadar 400 almıştım 300 verebilirim
Elifveraseda Gokcen_26 merhabalar mamino elektrikli tekli göğüs pompası var elimde hiç kullanılmadı sütüm gelmediği için kullanamadım 180 TL’ye satıyorum
Diilaraa04 Benimde elimde var lansinoh elektrikli biberonu kutusu herşeyi var biberon hiç kullanılmadı sezeryan doğum yaptığım için almıştım çok da memnun kaldım