Duygu9235 maşallah gayet iyi almış 2 aylık kızım ilk ay 1 kilo 2. Ay 800 gr aldı aynı dediğiniz gibi gece sık uyanıyor çünkü uykulu olunca çok ememiyor ve uykuya dalıyor bundan dolayı daha sık acıkıyor bazen 2 saate bazen 3 saate ancak uyanıyor buda dediğim gibi emmesinden dolayı yani doymuyor değil emme süresi kısa olunca yapıyor en azından kızımda gözlemlediğim durum bu