Evet malesef bende meme reddi yaşıyorum çünkü bebeğimi mamayla beslemeye başladım ve biberona alıştı tek göğüsüm de mastit olduğu için ve aşırı derece kötü durumda olduğu için büyük bi operasyon geçirdim ve o memeden emzirmiyorum velhasıl bebeğim mememi emerken sürekli bırakıp çığlık çığlığa ağlıyordu emmek istemiyordu. Sürekli fön makinesi sesiyle uyuduğu için onu sakinleştiriyordu bende emerkende fön makinesi sesi açtım ve hiç mızırdanmadan gayet güzel emmeye başladı hatta memeyi zorla kendim bıraktırıyordum 🥰 bunu bi kaç kere denedim fön makinesi sesi acmadan emzirmeye çalıştım asla emmiyordu açtıktan sonra emmeye başladı belki sizde de işe yarar bi deneyin isterseniz hanımlar 💕 işe yararsa lütfen bana dua edin gögüsüm bi an önce iyileşsin şimdiden teşekkürler 🌸🌸 ben bunu dinletiyorum