omerrmoms Kızlar 4 ay 28gunluk oğluşum var.. memeler terbiye olmustur demi. Bazen emdikten sonra bakardım hala fışkırırdı ama bu aralar olmuyor sanki. Terbiye olduğu içinmidir
minelium omerrmoms kesinlikle terbiye olduğu içindir bebeğin emdikten sonra hala aglamiyorsa ellerini yumruk yapıp öfkeli bir şekilde ağzına felan götürmüyorsa aç değildir merak etme benimde bebeğim 3 aylık benimde terbiye oldu çok şükür
Ata0905 omerrmoms terbiye oldumu yetersiz mi sorusunun cevabı cisli bez sayısı ve bebeğin gelişimi ile ilgili. Tam olarak şu kadar olacak diyemem ama doktorla değerlendirebilirsiniz bu durumu . Normalde o aylarda terbiye olmuş olması gerekiyor 💓
omerrmoms minelium anladım canım. Çok teşekkür ederim öfkeyle ağlayarak götürmüyor ağzına ama eli hep ağzında sanırım diş gelecek anamızı.belliyor bak küpü Allah bağışlasın senin evladinida🌺🌺
minelium omerrmoms teşekkür ederim canım Allah razı olsun aynen bizimkinin de eli hep ağzında Dr demişti ki bebekler dünyayı ilk elleriyle keşfeder herseyi ağzına götürmek isterler bu çok normal demişti sanırım bizimki de şu an o dönemde seninde Allah bağışlasın inşallah 💕
omerrmoms Ata0905 cisli bez sayısı güzel canım 4 5 defa değiştiriyorum kilo alımı da genelleme içinde şükür kuzum çok sağol. Götüreceğim hafta ici zaten