Ben 3 ay önce sezeryan la doğum yaptım. Sütümde hiç slklntl yoktu 1 hafta önce safra kesesi ameliyatı oldum ilk iki gün süt sağdım attım fakat sonrasında sütüm gelmiyor gelse de az bebeğim doymuyor mama veriyorum benim gibi olan varmı? Neler yaptınız