Girlyyyy Merhabalar, bebeğim biraz küçük olduğu için mama takviyesi ile başladık meme de yeni yeni emmeye başladı, Kaşık biberondan normal biberona geçsem mama takviyesi için, meme reddi yaşar mıyım? (Beslerken önce meme sonra mama veriyorum)
Sblsrgnsn Girlyyyy kaşık bibeton hic kullanmadim bi yorum yapamicam o konuda ama ben aventin biberonunu kullaniyorum hic meme reddi yasamadik bu zamana kadar onun ucu biraz daha anne memesine yakin tavsiye ederm
ftsdmrhn Benim bebek 2 aylık, bı ara sagdigim sütü Biberon ile veriyordum ama meme reddi yapmadı, aslında kimi bebekte yapıyor bebege bağlı biraz. Meme reddi endişeniz var ise Eds yöntemini deneyin isterseniz hem sütünüzde artar