Merhaba hanımlar ;
2 ay 10 günlük bebeğim var hırıltısı oluyo fark ettim ki balgamı var geceleri de çok rahatsız ediyo onu sürekli uynıyo dün gece kendi kendine çıkarttı rahatca uyudu
Böyle bişey yaşadınız mı hiç neler yaptınız onun için süt balgam yapıyo olabilir mi ?