Patis canım yeni mi meme reddi yaşıyorsunuz bilmiyorum ama 3.5 aylıkken bebeklerin çoğunda meme reddi ki bende yaşadım. Öncelikle meme reddinin başka nedenleride vardır; gaz, sütün az gelmesi, sütün çok tazikli gelmesi gibi sizin bunu kendinizde netleştirmeniz lazım. Bizde böyle sıkıntılar yoktu 3.5 aylık mem reddi dönemine girmiştik emzirmek için belli başlı yöntemler var;
yatarak emzirme
gezinerek emzir
duşta emzirme
çıplak emzir( ten teması)
ben duş hariç hepsini denedim işe yaramadı doktorumuz gögsüne pekmez sür dedi yinede işe yaramadı. Tek çözüm gece uyurken emerdi ve sabah kalktığında uykulu iken emerdi aralarda da süt sağıp veriyordum baZen çok huysuz olurdu mecburen mama verirdim. 5 aylıktık neredeyse düzelmişti pes etmemek lazım sadece. Lütfen psikolojiniz etkilenmesin sonuçta hiçbir anne bu durumu bilerek yaşamak istemez çok şükür takviye besinler ile bebeklerimiz aç kalmıyor.
Eğer sütünüzün az olduğunu düşünüyorsanız bol bol boza için tahin yiyin helva yiyin ki emmeme süresince sütünüz azalmasın diyede yapabilirsiniz bunu aynı zamanda sütü fazlalaştıran durum bol bol su içmek hergün duş almak ve her fırsatta uyumanız