Flamingom Minnossareannesi ben 1,5 senedir kullanıyorum.cıtcıtın kalın versiyonu. İri bir bebek oldu hiç çıkaramadı yarım kundak zaten
Minnossareannesi Flamingom Çok teşekkür ederim bunun mağaza satışı olan bi yer var mı acaba hiç biliyor musunuz
ilknur06 Minnossareannesi evet oluyordu yaşadığımız yerde kış uzun sürüyor o yüzden hem de çekme payı olsun diye öyle aldım kızımın boyu da uzun tam oldu
Flamingom Minnossareannesi ben ankara bebekhouse dan almıştım. https://www.owliturkiye.com/satis-noktalarimiz Burada magaza satış yerleri var
Minnossareannesi ilknur06 Ya benim de bebeğim 6 kiloydu en son daha da almış olabilir bize de 6-9 olacak büyük ihtimalle o zaman çok sağolun