Milanur 10 aylık olduk ve göbeğimizde hafif kızarıklık var ve elletmiyor canımız annelerimiz acaba neden
MNM Milanur inşallah çocuğun kötü duruma gelene kadar bu fikrinden vazgeçersin de çocuğunun sağlığı için gidersin ne diyem 😕 belki apandisit şişti belki ağır bi mide ağrısı belki bağırsak enfeksiyonu falan geçiriyor olabilir ama yine de sen bilirsin