Merhaba:) oğlum 7 ay 3 günlük geçen ay hep püre şeklinde yedik ek gıdaya herşey yolundaydı ama bu ay çatalla ezip ver dedi Dr asla yediremiyorum tanecikli şeyleri oguruyor çok ağlıyor. Mesela sabahları yumurta sarısı ve lor yedirmem lazim yumurtayı mama ile sulandiriyorum onu yiyiyor ama lor ne kadar sulandırsam da tanecikli kalıyor ve asla yemiyor.ogle yemeği de aynı şekilde kıymalı bezelye yaptım en son yemeyince hepsini blendirdan geçirdim ama yine de tanecikli kaldı çok geçirmedim diye ve yine öğürdu yemedi :( armut da cam rende de tanecikli oluyor ama onu yutuyor beyefendi:) ne önerirsiniz tanecikli besinleri yeme konusunu nasıl astiniz tecrübeli anneler :)