3 ay 10 günlük 10 da besledim emdi 120 cc mama yedi yarım saat sonra altını değiştim doluydu hatta üstümüze işedi o an neyse sonra uyuttum saat 6 da kalktı emdi altını değiştireyim dedim bezinde damla bile yok neden böyle olabilir her zaman aynı rutin sabah dolu olur bezi bu sabah hiç çiş yok aklıma takıldı 😒