Merhabalar bebeğim 8 aylık oldu ve gece sürekli emiyor :( ilk 4 ay hiçbir problemi yoktu, emzirir kendi yatağına koyardım uyurdu (hatta hiç uyanmazdı gece ben uyku emzirmesi yapardım). Sonra eşim 1 ay için şehir dışına çıktı biz de beybiyle ailemin yanına geçtik , benimle uyumaya başladı ve bammmm! Artık hep bizimle uyuyor üstelik meme de ağzında. Memeyi çekince kızılca kıyamet kopuyor, gece kıpırdayamıyorum. Uyku eğitimi denedik ama benden almıyor, çok dirençli. Ancak eşim yatağına koyunca 2-3 dk mızmızlanıp uyuyor zaten 2-3 saat sonra kalkıp meme istiyor, ben yatağına koyunca ise uyuması 2-3 saati buluyor. Ne uyku koçları ne Kitaplar hiçbir işe yaramadı… :( eşim de 1 gece oluyor 1 gece olmuyor hep bana kalıyor. Haliyle de uyumayı reddediyor öyle ki direnip kucağımda uyuya kakıyor yatağa koyduğum anda ağlıyor. Çok çaresizim, onun yüzünden yatağımızı değiştirip daha geniş bir yatak aldık çünkü sığmıyorduk düşünün artık o kadar pes ettik ki… Gün içinde o kadar meme aramıyor 2 kez uyuyor zaten onda da biraz emip uyuyor, yatağına bırakınca uyanmıyor o zamanlar. Ayrıca asla ama asla gündüz beni bırakmıyor :D yemek yaparken bile pantolonuma yapışıyor, hep dibimde oynuyor, yani inanın arada 1 metre bile olmuyor. Ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız. Oyuncakları ile tek oynuyor ama dediğim gibi dibimde olma şartıyla :( niye böyle oldu anlamıyorum, sürekli de sever ilgi gösteririz. Benzer bir durum yaşayan var mı? Şu an ücretsiz izindeyim 1 yaşına gelince haliyle işe başlayacağım o zamana kadar biraz alışsın istiyorum ama imkansız gibi duruyor :( bu arada beybiye şimdiye kadar benim ve babası dışında yarım saat bile kimse bakmadı (uzaktalar ve annem çalışıyor, eşimin annesi müsait olmadı) korona bebeği olduğu için de sosyalleşmedi de. Yavrum kapıya kargocu bile gelince heyecanlanıyor :( ne yapacağım önerisi olan var mı?