Selam anneler.. bebeğim 3 aylık doğduğundan beri meme-mama olarak besleniyordu. Günde sadece 3 kere mama alması yetiyodu. Dünden beri mememi ağzına almıyo ağlıyo gece uykuda bile almadı ağladı mama veriyorum aç resmen yiyo onu.. napıcam sütüm yağlı değil zaten o yüzden mi anlamadım yardım edin nolur:(