Saat 15:00de dogum yaptim bebegim 3050gr dogdu ilk basta ben cikmadan odaya getirmisler fakat yuzunde yorgun ifade var solunum verelm diye goturmusler erken dogdugu icin tedbr amacli dediler antibiyotk baslamslar ne zamn cikar acaba aranzda bu durumu yasayan varmi