ilosasel2010
baya geç yatıyor gece uykusuna🙄 büyüme hormonu için en geç 10da uyusa iyi olur🥰 benimki 1 aylık olduğundan beri akşam 7-8 arası yatıyor, gece 1 gibi bi uyanıyor sonra 4de yine uyanıyor. 4 de uyandığında 2-3 saat uyanık kalıp geri uyuyor ve 9da güne başlıyoruz, şuan 5 aylık☺️