mycutebaby 2 aylık bebeği olanlar külot bez kullanan varmı tavsiye ediyormusunuz kolaylıkmı sizce ona göre ben de alayım
Tuba mycutebaby Külöt bez bence ayakta durabilen veya yürüyebilen bebeklerde rahat oluyor onun dışında çıtçıtlı daha rahat
dertlikerkenez mycutebaby doktorum doğum sonrası kalça çıkığı olma riskinin 1,5 yaşına kadar devam ettiğini, bebek 8-9 kilo olana kadar külot bez kullanılmaması gerektiğini söylemişti.
mycutebaby Beyzard ben her altını değiştirdiğimde komple çıkarıyorum ya benimki hiç durmuyor🤨 ayaklar fln nasıl yapıyorsunuz öyle bende cırtlı bez kullanıyorum
mycutebaby Beyzard ay vala ben öyle yapmayı denedim de her yeri kaka oldu uğraşamadım sonra çıkardım Mecbur