Canoglusum
Kizlar 2.5 aylik oglum kasik fitigi ameliyati oldu dun gece cok huysuzlandi gunduzde ateslendi uyumadi hic doktorunu aradim ates olmaz ameliyattan sonra ama cokyukselirse getir dedi 38de kaldi atesi ama cok halsiz emmiyo dogru duzgun acaba hala narkozun etkisimi var bu ameliyati yaptiran tecrubeliler yazabilir mi