Esra_esra benim kızım da 46 gün boyunca biberonla beslendi sütümü sağarak verdim kaç tane emzirme danışmanı denedi olmadı. 46 gün sonunda kendi aldı göğsümü şuan biberonu çıkardık hayatımızdan çok şükür emiyor. Bir çok yerde biberon vermeyin anne göğsünü almaz diyorlar ama ben o fikirde değilim, çalışan anneler hem biberon hem anne göğsü veriyor. Alan çocuk ikisini de alıyor . Bu bence bebeğin kendisiyle alakalı. Hatta geçen gün göğüslerim çok yara olduğu için 2-3 defa biberon verdim yine. Üzülme canım pes etme hep göğsünü teklif et