Kızım geldi aklıma 4 saat uyurdu doktora sormustuk 3 saatte bir emzirip tekrar yatirin demişti. Eşim zorla uyandırıyordu uyanıyor tekrar uyuyordu😀 dikislerimde aciyordu kurban oldugum Allah dinlenmek.icin zaman veriyor gibiydi. Gauet nirmal canim ama sarılık olmasin diye 2.5- 3 saatte bir yemek yemesi lazım