Gzmskr 20 günlük bir kızım var şuan yoğun bakımda Bnde sürümü sahip götürüyorum.Genelde 80 90 cc çıkıyor bu oran az mi?
Dasbaby Gzmskr makine var bende en iyisinden sayılır hastane makinesimi nedir kesinlikle bebeğin emmesiyle sağmanın arasında dağlar kadar fark var sağınca cok az cıkıyor bebeğim sadece emiyor kilo alımı gayet iyi 80 90 cc de maşallah çok iyi şuan bebeğinin midesi cok kücük o kadar yeter vermen.
Cheerfulmom Gzmskr gayet yeterli sütünüz maşallah 🥰 üzülmeyin o büyüdükçe içebileceği kadar sütünüz de artacak hemde makinalar hep yanıltır olan sütünüzü de çekmiyor olabilir 🤔 ki bence bu 20 günlük bebek için çok güzel benim bebeğim 55 günlük 2 saatte bir 80 cc içiyor. İlk günler 30 sonra 60 daha yeni 150 200 leri gördüm.
Lalem0 Sütün miktarı giderek artar yoğun bakımda olduğu için makina sağımı bebek emmesi gibi olmaz o yüzden yavaş yavaş artar miktarı yoğun bakımda sütünüz yetmezse bilgi verirler size zaten ama 15 dakikada bir sağım yapın miktarı artacaktır inşallah 🙏
Gzmskr Lalem0 aslında makine fazla iyi değil elinle sikinca geliyor ama sanki duyum azaliyor gibime geldi.Cok üzüntü ve stres içindeyim o yüzden sanırım.Insallh sütüm kesilmez 🙏
Lalem0 Gzmskr üzüntü stres yapma canım sütün kesilmesin sütüm az mı çok mu diye düşünmen bile yanlış sen sağ olanı gönder inşallah yakın zamanda artar minnoşun çıksın hayırlısıyla emerse daha çok gelir merak etme gönlünü ferah tut ♥️
Gzmskr Dasbaby bazende daha az çıkıyor ama gerçekten sağmak çok farklı bebeğimi 2 ker emzirmeye gidiyorum günde.Insallh doyuyirdur